Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olkuszu zatrudni na umowę zlecenie w sezonie letnim 2024 pracowników obsługi na terenie OSW „Czarna Góra” w Olkuszu.
- Obsługa i utrzymanie w sprawności technicznej kortów tenisowych na terenie OSW „Czarna Góra” – praca od 01.05.2024 r. do 15.10.2024 r.
Do zadań zleceniobiorcy będzie należeć m.in.:
- przygotowanie kortów do gry i ich udostępnianie,
- obsługa kasy fiskalnej,
- kontrola rezerwacji on-line,
- sprzątanie pomieszczeń i terenu wokół kortów,
- koszenie trawy i pielęgnacja zieleni.
- Koszenie terenów zielonych na terenie OSW „Czarna Góra” – praca od 15.04.2024 r. do 30.09.2024 r.
Do zadań zleceniobiorcy będzie należeć m.in:
- obsługa kosiarki i kosy spalinowej,
- grabienie trawy i zbieranie jej z terenów przylegających np. chodników,
- wywóz skoszonej trawy,
- pielęgnacja drzew i krzewów.
Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny z działem kadr nr 784 647 871 lub osobisty w sekretariacie Hali Sportowo – Widowiskowej, ul. Wiejska 1a, 32-300 Olkusz, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.
Na zgłoszenia czekamy do czwartku 11 kwietnia 2024 r.